Робота з батьками

 
Якою ви повинні відпускати 
дитину до школи!!!!!
- Учень повинен приходити до школи чистим :із руками, шиєю, обличчям. Нігті                                на руках повинні бути коротко обрізані, волосся охайно розчесане.              
- Учень повинен одягатися в чисту, охайну учнівську форму. Взуття повинно бути                         начищеним,чистим .
Що повинно бути у портфелі:
-Учень повинен мати при собі чисту носову хусточку 
-У портфелі мають бути акуратно складені речі , потрібні для занять на цей день
-Книжки слід обгорнути. На обгортці має бути напис : предмет , прізвище учня , клас та  номер школи 
-Щоб зошити мали охайний вигляд , потрібно класти їх у папку .
-Олівці ,ручки покладіть у пенал.
-Стежте за тим, щоб з вечора все було готове до навчального дня і в портфелі не було нічого зайвого .


Пам ятка для батьків 
 "Виконуємо домашне завдання"

           1.Учень упорядковує своє робоче місце для навчальних занять.
           2.За записами в щоденнику становлює ,яке домашне завдання.
           3.Згадує в якій послідовності радив учитель виконувати те чи інше завдання.
           4.Готує потрібні підручники та  приладдя: ручку,олівець тощо.
           5.Знаходить завдання в підручнику,текст статей та письмових вправ,текст задач                тощо.
           6.Згадує навчальний матеріал,який пояснював вчитель на уроці.
           7.Згадує вказівки вчителя, щодо спсобів виконання вправ.
           8.Виконує роботу.
           9.Звіряє зроблене з тим, що потрібно було зробити: чи часом чогось не виконав.
           10.Перевіряє, чи правильно виконав завдання; якщо є помилки - виправляє.
           11.Якщо це можливо,звертається до батьків, або до інших членів сім ї з                                  перевірити,чи розуміє він зміст прочитаної статті,чи правильно розповідає,
           чи навчився пояснювати розв язання задачі.

Любі батьки ! 
Пам ятайте - ваші   діти ,
 найголовніше  у вашому житті !

1. Пам’ятайте, що навчання – один із найскладніших видів праці, а розумова сила й здібності дітей не однакові.
2. Не можна вимагати від учня неможливого. Важливо визначити, на що він здатен у даний час навчальної діяльності, як розвивати його розумові здібності.
3. Навчання не сприяє розвитку учня, якщо воно вимагає від нього механічної роботи, зазубрювання, а не напруження розумових сил, пізнавальної активності, мислення та дії.
4. Найпростіший метод виховання, що не вимагає ні часу, ні розуму – побити дитину й цим озлобити її чи зламати. Виключайте опіку, крик, насилля й командно – наказовий тон. Вони виключають протидію дітей, психічні травми, придушують бажання та інтерес, примушують шукати порятунок в обмані.
5. Розвивайте цікавість, інтелектуальні бажання, ініціативу й самостійність дитини в навчанні та в усіх її справах.
6. Пам’ятайте, що згідно з науково обґрунтованими нормами, над виконанням усіх домашніх завдань учень першого класу має працювати не більше однієї години, 2-го класу -1, 5 годин, 3-4 класів – до 2-х годин, 5-6 класів – до 2, 5 години, 7 класу – 3-х годин, 8 – 11 класу – 4-х годин.
7. Привчайте дітей користуватися годинником і не дозволяйте сидіти над виконанням домашнього завдання більше встановленого часу. Це відіб’ється на їхньому здоров’ї та розумовому розвитку. На вихідні дні та свята домашні завдання не слід задавати.
8. Не примушуйте учнів писати в чернетках, переписувати виконане ним завдання – це призводить до перевтоми, викликає відразу до навчання.
9. Не хвилюйтеся, якщо ваша дитина отримає виконану роботу не таку оцінку, як вам би хотілося. По-перше, оцінка має виховну роль, а по-друге, це не остання робота й не остання оцінка.
10. Дайте можливість дитині самостійно пізнати радість успіху в навчанні, визначити індивідуальну стежку в розумовій праці.
11. Перевіряйте виконані дітьми домашні завдання, особливо на першому етапі навчання. Але вашими оцінками має бути «задоволений» та «не задоволений». Можна додати слово «дуже». І будьте впевнені, що завтра ваша дитина буде дуже старатися, щоб ви були нею задоволені.
12. Здоров’я дитини – крихка кришталева куля, а тримаю її три атланти: спадковість, спосіб життя й середовище. Організуйте правильний режим життя, харчування й відпочинку дітей.
13. Організовуючи різні ігри й види навчальних занять дітей, приділяйте увагу фізичному розвитку й особливо розвитку дрібних м’язів (пальців та рук). Від цього залежить почерк дитини, якість малювання, креслення, ігри на музичних інструментах.
14. Обов’язково помічайте й заохочуйте навіть мало помітні успіхи дітей у навчанні й поведінці, використовуючи для цього слова похвали, поцілунки й різні види морального заохочення.
15. Батько і мати – найкращі вихователі, вони повинні впливати на поведінку своїх дітей навіть тоді, коли їх немає вдома.
Пам’ятайте, що дитина – джерело життя своїх батьків. Як у краплині води відбивається сонце, так у дітях відбивається вся організація життя сім’ї, працьовитість, духовне багатство й моральна чистота матері та батька.
Майбутнє належить тільки дітям! Робіть усе, щоб дитинство й майбутнє наших дітей прекрасними.
Любові та взаєморозуміння, успіх і щастя вам і вашим дітям!


Тести для батьків


  Чи гарні ви батьки
Інструкція: на кожне твердження
слід дати відповідь “так” чи “ні”
 1. Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття його можливостей, здібностей. 
 2. Я надав кімнату або частину кімнати виключно для занять дитини.
 3. Я привчаю дитину (з мінімальною допомогою і, як правило, самостійно) вирішувати свої проблеми, приймати рішення, піклуватися про свої обов’язки.
 4. Я показую дитині можливості знайти книги і потрібні для її занять матеріали (використовуючи особисті, суспільні, шкільні бібліотеки). 
 5. Я ніколи не відмовляю дитині в проханні почитати їй. 
 6. Я постійно беру дитину в поїздки, подорожі, на екскурсії по цікавих місцях (відвідини музеїв, театрів та інше). 
 7. Я вітаю ігри і спілкування моєї дитини з друзями. 
 8. Я часто виконую разом з дитям одну і ту ж справу. 
 9. Я піклуюся про фізичне здоров’я дитини ( харчування, гартування зарядка, заняття спортом).
 10. Я стежу, щоб малюк дотримувався режиму дня: вставав і лягав в один і той же час, мав годинник для занять, прогулянок, ігор і так далі 

Оцінка тесту
Порахувати кількість плюсів (відповідь “так”). Кожна позитивна відповідь оцінюється в один бал. Розділивши отриману суму на 10 (кількість тверджень) отримуємо середньоарифметичне число.

1-й рівень (1- 0,7 балу)
Ви правильно організовуєте шкільне життя дитини. Малюк має всесторонні інтереси, підготовлений до спілкування з дорослими і товаришами. При такому вихованні ви можете розраховувати на хороші успіхи в навчанні.

2-й рівень (0,6-0,4 балу)
У вас можуть виникнути деякі проблеми в навчанні дитини. Задумайтеся, чи є ви надзвичайно активними, чи не блокуєте ви “поле свободи” дитини, чи досить часу дитя спілкується з однолітками? Ваші роздуми дозволять вам визначити оптимальну стратегію виховання.

3-й рівень (0,3-0 балів)

У вашому досвіді просліджується головна помилка – надмірна опіка дитини, підміна зусиль дитяти власною активністю. Ви недостатньо даєте йому спілкуватися з однолітками, заважаєте йому набувати соціального досвіду. Маємо надію, що ваша самокритичність принесе успіх у виховальній 


  
                                                                          

Немає коментарів:

Дописати коментар